Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

10 kwietnia 2017 16:51 | wersja 2 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych

Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych należy:
  1. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówienia publicznego Urzędu oraz Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych a w szczególności:
    • przyjmowanie i weryfikacja pod względem kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami „Wniosków o uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” oraz „Wniosków o przeprowadzenie zapytania ofertowego” składanych przez Komórki merytoryczne w celu przeprowadzenia postępowania bądź przeprowadzenia zapytania i wyboru wykonawcy zgodnie z Ustawą Prawo zamówień Publicznych oraz Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Piastowie.
    • opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    • przygotowanie zarządzeń w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w sprawie powołania komisji przetargowej,
    • przesyłanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych lub Dz.Urz.U.E.,
    • zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego
    • udział w pracach komisji przetargowych,
    • przygotowanie pism we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem,
    • przygotowywanie protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    • przygotowanie dokumentów zatwierdzających wynik postępowania przedstawianych do akceptacji Burmistrzowi,
    • podejmowanie czynności związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej,
    • wykonywanie czynności związanych z wniesieniem i ze zwolnieniem wadium,
    • wykonywanie czynności związanych z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    • udzielenie wsparcia merytorycznego komórkom wnioskującym przy przygotowywaniu projektów umów w sprawie zamówienia publicznego,
    • doprowadzenie do podpisania umów w ustawowym terminie przez obie strony oraz potwierdzanie zgodności umów z ustawą,
  2. prowadzenie ewidencji zawartych umów,
  3. prowadzenie ewidencji i zbioru dokumentacji zamówień publicznych,
  4. potwierdzanie możliwości zmiany postanowień zawartej umowy poprzez parafowanie aneksów do umów,
  5. przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu działalności stanowiska,
  6. sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych dla Urzędu.

Biuletyn Informacji Publicznej — Urząd Miejski w Piastowie

Logowanie